نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!

  • کد خبر: ۲۲۵۷۷۹
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی گفت: در حال حاضر رئیس هیئت فوتبال خراسان جز تنفر، یأس، ناامیدی و نابودی هیچ دستاورد دیگری برای فوتبال استان نداشته است.

قاسم زردکانلو در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اشاره به تعویق یک‌ساله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: فوتبال ما فوتبالی بوده که در سطح ایران جایگاهی داشته است. در حال حاضر چندین سال است که در سطح کشور هیچ جایگاهی نداریم و فقط یک روزمرگی را می‌گذرانیم. ویترین فوتبال خراسان باید در لیگ برتر باشد، نه اجرای مسابقات استانی. باید حداقل به طور مجزا در لیگ یک و دو، ۲ تیم داشته باشیم، درحالی‌که در لیگ ۳ دست‌وپا می‌زنیم. این موضوع نشان می‌دهد که ما هیچ برنامه‌ریزی برای فوتبالمان نداشته‌ایم.

وی افزود: رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی کسی است که در فوتبال هیچ سابقه‌ای ندارد. با ارتباطات خود در شورای شهر مشهد به هیئت فوتبال آمده و با یکسری زدوبند به هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و ریاست کمیته فوتسال فدراسیون رسیده است. شخصی که در عمرش، پایش هم به توپ فوتبال نخورده است.

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: حالا با این شرایط خودشان برای خودشان بریده‌اند و دوخته‌اند. چون زمان برگزاری انتخابات گذشته، باید مجددا ثبت‌نام صورت بگیرد، چون صلاحیت رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی رد شده است؟!

وی گفت: هیئت فوتبال آن‌قدر زمان خریده که این قضیه را حل کند، اما نتوانسته است موضوع را هم حل کند و از آخر یک نامه‌ای درست کرده‌اند و گفته‌اند که انتخابات ابطال شود.

زردکانلو ادامه داد: اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی و سایر مسئولان استانی می‌گویند که انتخابات باید برگزار شود. ۴ نفر از کاندیدا‌ها پس از مدت‌ها معطلی صلاحیتشان تایید شده و باید از میان این ۴ نفر یک نفر به عنوان رئیس انتخاب شود و سکان فوتبال استان را به دست بگیرد.

هیچ‌کس نظارتی بر اقدامات هیئت فوتبال خراسان رضوی ندارد

وی یادآور شد: رئیس هیئت فوتبالی داریم که اصلا در مشهد حضور ندارد و تمام افسار هیئت فوتبال را به یکسری جوان واگذار کرده که هیئت فوتبال استان را با یک سری مسابقات روزمره اداره می‌کنند. هیچ‌کسی هم نظارتی ندارد که هیئت فوتبال خراسان رضوی چه کار‌هایی انجام می‌دهد.

زردکانلود گفت: این جایگاه فوتبال خراسان رضوی نیست. به تاریخ فوتبال خراسان رضوی نگاه کنید. بازیکن برتر آسیا و ایران از خراسان رضوی داشته‌ایم. در فوتسال، مربیگری و داوری نماینده داشته‌ایم. با این حجم از سابقه در فوتبال کشور، جایگاه خراسان این نیست که در لیگ دسته سه فوتبال کشور دست‌وپا بزند. این نشان می‌دهد مدیری که پای کار آمده، به دنبال مسئولان نرفته است تا فکری به حال فوتبال خراسان رضوی بکنند تا در فوتبال خراسان سرمایه‌گذاری شکل بگیرد و مجدد در سطح یک فوتبال کشور مطرح شود.

فوتبال خراسان، مدیر لایقی ندارد

وی افزود: این تعداد جوان و استعداد در فوتبال خراسان به هرز می‌رود، چون یک مدیر لایق در فوتبال خراسان نداریم. رئیس هیئت فوتبال استان هرچه تلاش کرده برای خودش بوده است. در حال حاضر تنها نگرانی‌اش این است که اگر ریاست هیئت فوتبال را از دست بدهد، ممکن است پست‌هایش در فدراسیون فوتبال را هم از دست بدهد.

هیچ گوش شنوایی برای مشکلات فوتبال خراسان وجود ندارد

زردکانلو خاطرنشان کرد: در کجای این مملکت انتخابات یک هیئت ورزشی را یک سال عقب می‌اندازند؟ اشخاصی که کاندیدا شده‌اند، صدایشان درآمده است. پیشکسوتان فوتبال گلایه دارند. باید یک فکر اساسی صورت بگیرد. تمام این مطالب به اشکال مختلف و در رسانه‌ها و بستر‌های مختلف زده شده است، اما متاسفانه هیچ گوش شنوایی برای مشکلات فوتبال خراسان رضوی وجود ندارد و هرچه می‌گوییم، گویا فایده‌ای ندارد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی دستاوری جز تنفر، یأس، نابودی و ناامیدی نداشته است

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: خراسان رضوی یک زمانی جزو ۴ استان برتر فوتبال کشور بوده است. در حال حاضر همه‌جای ایران یک تیم لیگ‌برتری یا تیم لیگ‌یکی دارند. این موضوع نشان می‌دهد ما در هیئت فوتبال خراسان مدیر نداریم، وگرنه فوتبال خراسان که کمبود فوتبالیست و مدیر تحصیل‌کرده ندارد. اشخاصی داریم که با توانمندی‌های مختلف می‌توانند فوتبال خراسان را اداره کنند، اما این اشخاص به کار گرفته نمی‌شوند که نتیجه‌اش شده وضع فعلی و اسف‌بار فوتبال خراسان. در حال حاضر رئیس هیئت فوتبال خراسان جز تنفر، یأس، ناامیدی و نابودی هیچ دستاورد دیگری برای فوتبال استان نداشته است.

زردکانلو خطاب به مهدی تاج گفت: وای به حال فدراسیون فوتبال کشور ما که اعضای هیئت‌رئیسه آن مانند مدیر فوتبال خراسان به مقام‌هایی در فدراسیون رسیده باشند و برای فوتبال ایران تصمیم‌گیری کنند. معلوم نیست در آینده چه بر سر فوتبال مملکتمان خواهد آمد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->